Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Рибченко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Рибченко А. О. Забезпечення належного застосування адміністративними судами принципу верховенства права при дійсненні правосуддя (на прикладі роз’яснень Вищого адміністративного суду України) [Електронний ресурс] / А. О. Рибченко // Вісник Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України. Серія : Право та державне управління. - 2013. - № 1. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VAPSV_pdu_2013_1_23
| 2. |
Рибченко А. О. Шляхи вдосконалення взаємодії контрольних органів із судовою гілкою влади [Електронний ресурс] / А. О. Рибченко // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Право. - 2014. - № 1. - С. 177-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsup_2014_1_31
| 3. |
Рибченко А. С. Порівняльно-правовий аналіз міжнародних договорів України та міжнародних домовленостей між органами судової влади [Електронний ресурс] / А. С. Рибченко, М. В. Вайнагій // Часопис цивільного і кримінального судочинства. - 2013. - № 6. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chcks_2013_6_15
| 4. |
Рибченко А. С. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у країнах ЄС та США [Електронний ресурс] / А. С. Рибченко // Часопис цивільного і кримінального судочинства. - 2014. - № 3. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chcks_2014_3_11
| 5. |
Рибченко А. С. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні органами правосуддя Іспанії [Електронний ресурс] / А. С. Рибченко // Наукові розвідки з державного та муніципального управління. - 2015. - Вип. 1. - С. 322-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nrzd_2015_1_34
| 6. |
Карпенко О. В. Формування соціально-інституційного конструкту цифрової дипломатії [Електронний ресурс] / О. В. Карпенко, А. С. Рибченко // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2020. - № 2. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaddy_2020_2_3 Обгрунтовано необхідність формування сучасного соціального конструкту публічної дипломатії шляхом реформування в Україні системи дипломатичної служби на всіх її організаційно-структурних рівнях за допомогою впровадження повсюдного цифрового врядування, а також налагодження успішних комунікацій між інститутами держави та громадянського суспільства. Запропоновано ухвалити регулюючі нормативно-правові акти, за допомогою яких стимулюватиметься опанування цифрових компетенцій у дипломатичній сфері із залученням недержавних організацій, які формально та неформально представляють Україну на міжнародній арені. Доведено, що відсутність єдиного стратегічного підходу та неузгодженість у здійсненні цифрових трансформацій на всіх організаційно-структурних рівнях дипломатичної служби значно знижує результативність упровадження будь-яких новацій. Визначено, що брак професійних кадрів, які володіють цифровими навичками та ефективно використовують свій креативний потенціал, призводить до формалізму, малоефективності та статичності дипломатичних процедур, а також спричинює стагнацію розвитку нових комунікативних практик зовнішньополітичного дискурсу. Рекомендовано запровадити в МЗС України посаду заступника міністра з цифровізації (CDTO) для здійснення інституційного управління сферою впровадження інструментарію цифрової дипломатії.
| 7. |
Квітка С. Реалізація державної політики цифрового розвитку щодо боротьби з етнічними конфліктами [Електронний ресурс] / С. Квітка, А. Рибченко // Аспекти публічного управління. - 2022. - Т. 10, № 6. - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aspulup_2022_10_6_3
|
|
|